9 Apr 2010

funny faces at night - lustige gesichter in der nacht

I know, I should write something about food. But tonight I have no idea.
Anyway there is something more interesting in the moment.
I am sitting in my illuminated studio watching the people passing by. Although they should see me they using the big window more like a mirror.
Some of them are playing with their hair or using their mobile and checking if the way they using is cool or cleaning their teeth or putting their finger into the nose.
Some of them just dismayed be realising that the mirror is an illuminated studio and somebody is watching them.

Eigentlich sollte ich etwas über essen schreiben. Aber ich habe leider keine Idee. Außerdem gibt es gerdae etwas interessanteres.
Ich sitze in meinem hell erleuchteten Studio und beobachte die vorbeigehenden Leute. Obwohl sie mich sehen müßten, benutzen sie das Schaufenster eher als Spiegel.
Einige spielen mit ihren Haaren oder telefonieren mit dem Handy und gucken ob sie cool dabei aussehen oder säubern ihre Zähne oder stecken den Finger in die Nase.
Einige von ihnen sind nur etwas erschrocken, wenn sie feststellen das dies hier ein Studiound kein Speigel ist und sie jemand beobachtet.





No comments:

Post a Comment