26 Mar 2010

six countries, part I - sechs länder, teil I

Six countries, seven elements of food and eight artists.
And everything needs to be combined.
If you are not standing in the kitchen preparing the most delicate food you have to think about the food for an art exhibiton. I swear that when I came up with the catering idea I have not consumpted any kind of drugs.
Sometimes my brain believes that it is younger than the rest of me.

Sechs Länder, Speisen aus sieben Elementen bestehend und acht Künstler.
Und alles muß miteinander kombiniert werden.
Wenn man nicht in der Küche steht und das leckerste Essen vorzubereitet denkt man eben über Speisen für eine Ausstellung nach. Ich schwöre, das ich, ich als ich diese Cateringidee vorgestellt habe, unter keinerlei von Drogen stand.
Manchmal glaubt mein Hirn es sei jünger als der Rest von mir.


No comments:

Post a Comment